Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Alla achievements till LEGO lord of the rings tagna.

Av Samus Aran - 12 mars 2014 23:22

Jag är lite av en achievementsnörd, så länge det inte tar alltför lång tid att ta vissa achievements så har jag inget emot att spendera lite extra tid med att samla ihop dem. De höjer spelglädjen för mig och även speltiden. Om jag bara skulle spela LEGO lord of the rings som vanligt t ex så skulle jag varit klar på ett par timmar. Men då jag ville ha alla achievements så fick jag ut dubbel så mycket speltid utan att det blev tråkigt. Så nu har jag alla achievements i spelet och det är lite kul att kunna titta på listan och se att det står 1000/1000 g.


nu har jag snart 70000 achievementscore, vilket jag borde uppnå någon gång denna månad.


Samus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samus Aran - 12 mars 2014 02:14

Nu har jag spelat ett litet tag och känner nu att jag fått några intryck av spelet. Hittills så är nog det förra spelet roligare, och nutidsmomenten är ganska störande. Jag hade nog hoppats på lite mer power från draculas sida, men jag måste ju sprin...

Av Samus Aran - 8 mars 2014 12:42

Nu har jag spelat Castlevania ett litet tag och jag gillar det. Det påminner mycket om det förra spelet, vilket jag gillar. Men jag tycker att Gabriel (huvudpersonen) är lite detaljlös om man jämför med andra karaktärer som t ex Zobek. Zobek ser myck...

Av Samus Aran - 7 mars 2014 21:24

Då har man spelat igenom Far cry 3. jag gillade spelet, mycket bättre än tvåan. jag gillade karaktärernas utforming och allt de gjorde kändes äkta. Från pundar läkaren Earnhardt till psykot Vaas. Även storyn var helt ok och jag kände hela tiden att j...

Av Samus Aran - 6 mars 2014 16:21

Jag har haft ffvii i flera år men inte riktigt haft lust att spela det. Sist jag spelade så var jag i Shinra byggnaden och skulle smyga förbi vakter. Jag känner inte den magi som alla pratat om under åren och tycker att ffix är överlägset mycket bätt...

Av Samus Aran - 4 mars 2014 00:40

jag har du kört ett antal matcher och mina aningar var korrekta, scout är min favvoklass. Jag föredrar långdistansvapen med bra träffsäkerhet framför smg och shotgun. Även fast jag knappt har spelat något så får jag ändå awards för att ha gjort bl a ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards